Junior har fått blåe tepper!

Til alle som har vært bekymret for all den rosa påvirkningen på junior, jeg har nå lagd en del små fleecetepper i blått. Ellers har det strømmet på med blå klær, tepper og ikke minst smokker i guttefarger. Men av en eller annen grunn liker han best den rosa :-)
I dag tilbrakte vi deler av dagen ved Frognerborgen. Dessverre begynte det å regne veldig mye etter en stund, så oppholdet ble en del kortere enn planlagt. Lillebror sov søtt i vogna hele tiden og mor satt på en benk og strikket. Har startet på et smetteskjerf til en ett-åring. Garnet er noe jeg har hatt liggende i flere år, ikke det beste garnet, det er en god del akryl i det, men det er ihvertfall veldig mykt og fargen er kul (dongeriaktig).Og hvis det utifra bildet ser ut som jeg strikker med en veeeelding lang rundpinne så stemmer det :-) Jeg har oppdaga at jeg har litt tynt med pinner i forskjellige størrelser og lengder, så da tar man det man har. Men dette er heldigvis en myk rundpinne så det går bra selv om den er uhorvelig lang. Når det gjelder pinner er jeg usikker på om jeg skal springe ut på nille og kjøpe pinner etterhvert som jeg mangler eller om jeg skal ønske meg Knit Pick pinner til bursdagen.

Kommentarer

  1. Fint teppe! Og jeg er imponert over formen din, at du orker å dra til Frognerparken, og at du orker å strikke... Jeg hadde mer enn nok med baby den første tiden jeg, med alle tre...

    SvarSlett
  2. Fint å høre at det står bra til med dere. Også fint å se at det etterhvert blir en del blått på nusket. Begynte å bli litt bekymret her:-) Jeg vet jo hvordan de jentene dine er når det gjelder rosa:-) Stikker innom om ikke så lenge for å ta nusket nærmere i øyensyn.

    SvarSlett
  3. Hey are using Wordpress for your blog platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.

    Do you require any coding knowledge to make your own blog?

    Any help would be greatly appreciated!

    My web site :: read more here

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg