Oransje heklejakke ferdig

Hadde hobbydag sammen med ASK og Hobbysjel i går. Brukte tiden til å montere, feste ender og hekle kant rundt jakken. Utrolig hvor mye tid det tar, selv om jeg hadde festet alle endene til firkantene fra før. Mangler knapper, så jeg får prøv å få tak i noen i morgen.

Siden jeg ikke skiftet farger slik som i originalen så gjorde jeg litt om på mønsteret. Jeg kutta ut alle fm-omganger, de vistes ikke likevel, gikk mye fortere med st-omganger istedet. Men det gjorde at jeg forandret en del på rapportrekkefølgen. Armene utvidet jeg med en firkant, da den jakken hun allerede hadde var liten og ifølge oppskrifta skulle denne jakken ha samme antall ruter.

Mottakeren av jakken er også fornøyd, selv om jakken ikke er rosa!

Kommentarer

  1. Så fin den ble, lekkert med ulike hekleteknikker.

    SvarSlett
  2. Den ble utrolig lekker, og jeg roser deg for den! Med hilsen fra asterix.

    SvarSlett
  3. Så utrolige kule farger du har valgt til jakka, den er kjempelekker!

    SvarSlett
  4. Kjempekul jakke! Og de gule solene var bare perfekte.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg