Statusoppdatering heklejakke

Bærestykket har gått fort å hekle. Og selv uten alle fargeskiftene så er det en god del ender å feste. Fargen på det sjatterte garnet ble litt mer gul og rødrosa enn jeg hadde sett for meg, når man ser på nøstet så er det mer oransje.

Storesøster har derimot erklært at hun vil beholde sin gamle jakke, denne er ikke rosa :-) Nå har jeg forsåvidt garn til en jakke som ligner mer på den gamle så vi får se hva jeg orker når jeg er ferdig med denne. På en annen side er alle firkantene man må hekle i starten på denne jakken så kjedelig, så det spørs om jeg skal starte på den andre jakken og hekle et par firkanter innimellom slik at det ikke blir så mange på en gang.

Alle prinsesser må ha glassko! Her i huset har storesøster et par flotte i plast, som forsåvidt er for store for henne. Så til lillesøster er de enorme, men du verden så fin man blir når man tripper rundt i "glassko" :-)

Kommentarer

Populære innlegg