Sommerklar hage

Hagen så temmelig grå og trist ut så vi har vært på hagesenteret og kjøpt litt blomster. (Skilpadda og frosken fikk jeg i bursdagsgave av min lillesøster i fjor.) Blomsterbedet vårt er for stort i forhold til hageinteressen, så i fjor endte vi opp med å legge duk med singel over og deretter kun ha blomster i potter. Det krever selvsagt litt vanning, men i sommer skal vi være hjemme hele sommeren så med litt anstrengelse så kan det hende vi husker å vanne også. Jordbærkassene i bakgrunnen er ikke vår, men vi får se hvem som oppdager de modne bæra først :-)

Kommentarer

  1. Veldig søte blomsterkrukker. Så lurt å legge duk og singel på bed som en likevel ikke har overskudd til å holde. Dette må da bli veldig vakkert!

    SvarSlett
  2. Ja hos deg blomstrer det fint. :)

    Den skilpadda di var no bare så knallskjønn da.

    Ynskjer deg ei strålande fin helg.

    SvarSlett
  3. Jeg likte den skillpadden! Tror jeg må investere i noe slik jeg også. Når man bare leier er det ikke så morsomt å legge masse energi i bed. Men morsomme krukker kan man ta med seg :-)

    God helg. Ta gjerne kontakt om/når du kommer til trøndelag.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg