Nattlue


Eldstejenta er jo inne i en periode der det er stor stas med nattlue - hvor hun har plukket opp dette har jeg ingen anelse om.....

Hittil har vi brukt et "bunadsskaut" for mindre barn som nattlue, men den har vært litt liten, i tillegg bruker hun den konsekvent opp ned :-) Og i mørket ser hun ut som et spøkelse.


Brukte "halve" skautet som mal, da jeg sydde denne. Og i disse gjenbrukstider så er det "konfirmasjonskjolen" som ble brukt :-) Den er lys, lys lilla og ligner litt på blondestoff. Heklet en blondekant som pynt. Forhåpentligvis er den søtere på hodet til en 4-åring enn bamse brakar :-)

Kommentarer

  1. Kjempesøt. For noen år siden hadde yngstesønnen min også dilla på nattluer, Jeg lagde også en til ham, og den ble flittig brukt helt til sommeren kom, da ble det for varmt, og dillen gikk over...

    SvarSlett
  2. Nattlue? Har de sett Huset på Prærien? Stilig lue forresten. Og du har blitt tagget på siden min ;-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg