Shoppingdag

Fikk endelig kommet oss ut for å kjøpe joggesko og sandaler, veldig stor stas for jentene. De hvite joggeskoa er blinkesko! Og eieren kom med følgende uttalelse: "Jeg skal aldri skitne dem til!" Det blir nok enkelt å holde i sandkassa, får håpe skuffelsen ikke blir alt for stor når de blir grå :-) Så det var nok mor som valgte de skoa med mest farge på til minstemann. Hun er forøvrig et morsomt syn der hun tripper rundt i nye sko med hendene i lomma. Hun har fått "ny" (arvet) dongerijakke med lommer og lommer er stas.

Fikk et gavekort på GlasMagasinet da jeg slutta i forrige jobben, men har hatt store problemer med å finne ut hva jeg skulle kjøpe. Vel, 2 dager før det "gikk ut" så følte jeg at det var på tide å få brukt det opp og resultatet ble julepynt i glass. Jeg samler på Hadelands julepynt i glass og i tillegg har jeg ønsket meg en julekrybbe, så da passer det bra med denne julekrybba:Har i tillegg bestilt de 3 vise menn, så jeg venter spent på at de skal komme. Ellers ble det en stor engel (160mm høy - den har visstnok gått ut av produksjon nå) og kuler til å henge på juletreet.

Kommentarer

Populære innlegg