Hobbydag med ASK

ASK og jeg lagde kort på lørdag. Hadde vel egentlig tenkt å lage høstkort med blader og blomster, men skulle bare rydde i ei eske først....
Der lå det en del julekartong og stansejern med kristorn og snøstjerner, så istedet for å rydde dette, endte jeg opp med å lage kort og merkelapper til jul :-)



Hadde noen hvite filtstjerner liggende, disse farga jeg med gullstempelputa mi. Det fungerte veldig bra.




Mange merkelappevariasjoner over samme snøstjerne :-)


Ja, jeg liker blått :-)


Men her ser det ut til at jeg ble vel inspirert av dete amerikanske flagget....











Det er flere som liker å lage kort også :-) Man kan nesten bli litt svett over tempoet på liming og klipping. Båndet mitt med sølvstjerner fikk ihvertfall fart på seg.


Men jeg rydda faktisk litt i denne eska da, jeg brukte opp en del barnetegninger jeg har spart på


Kommentarer

Populære innlegg