Heklet dukke

Søt ble den, men det var mye mer tidkrevende å hekle dukke enn de andre kosedyrene. Armer og bein var så tynne at det ble så smått å holde på med.
Fulgte ikke oppskriften helt, jeg la til ekstra blondekant rundt halsen og ekstra lengde på skjørtet.

Ellers var jeg på opera på fredag, sammen med jobben. Vi var på Oscarsborg og så Carmen. Det var litt dårlig lyd, men ellers var det en fin opplevelse.
I dag hadde vi festmiddag for 3 små damer på 3 år. Fiskeboller i rosa saus og grønn potetmos med gulrot og brocolli. Stor stas for de små, men ikke fullt så fristende for mor og far :-)

Kommentarer

  1. Denne dukka hadde jeg veldig sansen for. Jeg var og sjekka oppskriften med en gang, men tiden strekker ikke til...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg