Gamlegutta rocker fortsatt :-)

Ikke kan jeg sangene, ikke liker jeg musikken og ikke har jeg tenkt å kjøpe noen cd med dem heller, men du verden hvor gamlegutta kan stadionkonserter....
Rolling Stones på Valle Hovin 8.august.
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/08/09/508310.html
Jeg var på Valle Hovin sist de var der også og det var en like stor opplevelse da også.

Scenen var svær. De har visstnok 3 scener som reiser rundt i Europa slik at de slipper å vente så lenge mellom hver konsert.
Mick Jagger er jo en utrolig sprek 60+ åring. Det er ikke mange jeg kjenner (yngre heller :-) som hadde holdt ut så mye hopping og løping som han bedrev på scenen. På en annen side ser det ikke ut til at han eier en eneste takt i kroppen :-)
Det blir litt lite action over lysshowet når det er så lyst ute, men det ble bedre etterhvert.
Jo, forresten når jeg tenker meg om så kan jeg en sang, "Honky Tonk Women" :-)

Kommentarer

Populære innlegg