Fordeler med strikking


Da eldstejenta ble invitert på bowlingbursdag i Moss og det var litt for langt å kjøre hjem.
Ja, da var det bare å slå seg ned på en benk i sola, med splitter nytt garn fra TheHappyLittleDyePot, sjokkis og en brus.


Og nyte utsikten:


(Dette innlegget er skjult åpenlys reklame. Jeg har fått garnet gratis og jeg kjenner hun som farger det og jeg har lagt en link til butikken hennes (ubetalt vennetjeneste) i høyre marg. Jeg kjenner derimot ingen på Bowling1 på Rygge og betalte for brusen selv.)

Kommentarer

  1. Utrolig hvor mye kjekkere ventetiden blir med et strikketøy! Og litt sjokolade hjelper også bra. :)

    SvarSlett
  2. Å ha et strikkeprosjekt for hånden hjelper absolutt på om man må vente :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk utsikt! Godt du hadde noe pent garn å se på i steden :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg