80-talls flashback

Har fått pakke av min hemmelige uvenn på Hobbyboden. Jeg fikk en ordentlig 80-tallsfølelse da jeg åpnet pakken. LaMote Poppy akryl og polyamid pelsgarn med sølvglitter i! Samt svart og rosa i en underlig mix av mohair, akryl. polyamid ++. Det er ordentlige knallfarger, men litt vanskelig å få fram på bildet. Hva kan man bruke dette til? Jeg klarer ikke å se for meg annet enn en glitrende, stripete pelsgenser (kunne ikke disse børstes opp?), lyse vide dongeribukser, lyseblå øyenskygge, rosa lepper og grorudpalme :-)
På en annen side ble 4-åringen svært forelsket i det rosa nøstet og sto på hodet nedi strikketøyveska mi for å finne strikkepinner, for nå ville hun lære å strikke, så da vet jeg hva det rosa kan brukes til. Hva jeg skal gjøre med de andre nøstene krever en del tankearbeid :-)

Kommentarer

  1. Har vært innom og tatt en koselig titt i bloggen din.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg