Dream swatch head scarf


Da er jeg ferdig med hårbåndet - Dream swatch head scarf. Fulgte forklaringen som Jaja74 har lagt ut i bloggen sin og da gikk det kjempegreit å strikke det. Strikket det i Bomull sport fra Gjestal, med pinner nr 3,5. Mønsteret hadde 24 masker, men fant ut at det ble litt bredt til ei lita jente så jeg strikka det med 18 masker. Det krøller seg en del så vi får se hvordan det blir når det blir brukt, om det ender opp med å bli upraktisk pga krøllinga. Men nystrøket så ser det veldig fint ut.

Kommentarer

  1. Det ble jo kjempefint!
    Ha en fortsatt fin kveld...

    SvarSlett
  2. Heisan:) d ble jo kjempefint! Å du lager mye annet fint også. forelsket meg helt i d hekla hårbåndet, men jeg kan ikke å hekle da:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg