Luefeber i påska :-)


Siden jeg hadde lurt fram det "fæle" bamsebroderiet igjen (sikkert 2 år siden sist jeg så på det) var det ikke så rart at jeg fikk dilla på å strikke luer. Alt for å slippe å brodere!
Men jeg fikk brodert en fot på den siste bamsen, før jeg gikk lei :-)Strikka først ei lue til eldstejenta, men hun erklærte at dette var en lue hun skulle bruke når hun går på skolen - dvs et par år til. Dessuten var den rosa! "Jeg liker ikke rosa". Jeg holdt på å dette av stolen, ungen har jo bare rosa klær og nekter å bruke andre farger!?! Vel jeg skjønner meg ikke helt på logikken til 4-åringer.

Vel, det ble strikka noen luer ihvertfall :-)

Kommentarer

  1. Så kule luer du har strikket da! Hvor fant du oppskriften på dem og hvilket garn brukte du?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg