Forever Lace



Enkelte ganger lar ikke den faste modellen seg lure til å ta på seg et eller annet klesplagg for å stå ute i regnet og fryse. Kompromisset er da at hun skal ta bilder. Jeg hadde vel egentlig trodd at jeg skulle få lurt henne helt ut, men ungen nektet å gå lengre enn til døråpningen. Jaja, der forsvant håpet om en bakgrunn uten grill og tomme plastflasker.

Vesten er Forvever Lace fra Drops design. Heklet i Cotton Light med krok nr 3. Den skal nok egentlig henge litt løsere på kroppen, men størrelsen på vesten er medium og jeg er large +.
Den er litt bulkete, men dette jevner seg ut etter vask og strekk. Kanskje vente med å ta bilder neste gang?


Vesten er variert og morsom hekling.


Kommentarer

  1. Flott vest, men helt enig med deg at vask og strekk gir et bedre inntrykk. Og det er utrolig hva en slik luftig sak varmer! Et perfekt tilskudd til sommergarderoben!

    Ønsker deg en strålende fin dag!

    SvarSlett
  2. Men skiferhellene er nydelig lagt ;) Det var det jeg så...i tillegg til vesten! Kjempeflott vest! Nydelig farge. En god ide med en slik vest i garderoben til sommeren.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg