Hjerterefleks


For en del år tilbake da refleksgarnet kom i butikkene kjøpte jeg selvsagt en pakke eller ti....
Å huske på at det kan brukes er derimot vanskeligere.
Tanken var å bruke det i luer og luedusker, status hittil er vel noe sånt som null luer med refleks.

Men nå har jeg tatt meg på tak og heklet noen reflekser, ikke mange altså, men 3 er vel bedre enn ingen?
 

Jeg brukte julehjertemønsteret Heart of the Season fra Drops og heklet med en tråd Paris og en tråd refleks.
Hjertet ble fint, men selve tråden synes jeg ble litt stiv og klumpete, på en annen side er det vel viktigst at de lyser godt i mørket og det gjør de!

 

Kommentarer

  1. Så smart! Lur måte å bruke refleksgarnet på! Ja, av og til kan vi jammen lure på hvor alt garnet kommer fra og hva det var tenkt til. For vi hadde vel en plan med det, ikke bare kjøpe, kjøpe?

    Jeg kjøpte ei lekker hespe med håndfarga garn i kveld, og den skal bli sjal. Må bare ikke vente for lenge før jeg begynner......

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Det var jo kjempelurt! Jeg tar ideen med meg. Har en del ubrukt refleksgarn liggende her også, merkelig nok ;)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Så utrolig smart, tror jeg kanskje må kopiere denne ideen etter hvert. Har visst noe refleksgarn liggende en eller annen plass jeg også...

    SvarSlett
  4. For en god idé! Jeg syns disse refleksene ble kjempesøte :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg