15. Kosedyr til junior?

 
Ungene mine elsker kosedyr. Det er et mareritt å bytte på senga til junior, for da er jeg nødt til å tømme senga for sånn ca 50 bamser først. Det hender selvsagt at jeg prøver meg og legger alle bamsene på lekerommet, men da ender det bare med at han løper hele kvelden i skytteltrafikk for å fylle senga igjen.
 
Hva med en heklet kule? Eller sol som det offisielt heter hvis man hekler den i gult.
 
Eller en oppblåst fisk?
 
Jeg heklet masse kosedyr sommeren 2007, så disse bildene er hentet fra arkivet og er noe av det første som ble lagt ut på bloggen.
 
 
Eller rett og slett sy en snasen kosefigur i fleece på frihånd?
 
 

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg