Ceres - korngudinnen

 
Siden jeg strikket bonde-lue til jul, passet det fint å følge opp med landbrukslue til sommeren også. Neida, lua fikk navnet etter at jeg hadde teststrikket den for Marion R.
 
 
Ei fin lue som går raskt å strikke, mønsteret er lett å lære utenat.
Lua er strikket i Arwetta og passer fint til lillesøster som synes det meste av ull klør.

Mønsteret kan kjøpes her.
(Det var dagens usponsa reklame. Jeg har nemlig skjønt at det er så mye tull med skjult sponsing i bloggbransjen. Men selvsagt det kan jo hende at et halvferdig mønster regnes som sponsing... Må jeg da oppgi verdien på 30 kr på skatten? På en annen side kjøpte jeg nye pinner, kan jeg da trekke fra det som en utgift?)

Kommentarer

  1. Den likte jeg godt😀. Fine farger sammen også😊

    SvarSlett
  2. Det var en fin lue. Enkelt og effektfullt mønster.

    Tror nok ikke du får skattefuten på nakken for dette innlegget.;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg