Hvorfor ting tar så lang tid?

Jeg sliter litt med fullføringen av store prosjekter. De er lette å starte på, men etter en stund går de i stå.
Hovedgrunnen er selvsagt at det er mye mer gøy å starte på noe nytt enn å strikke på gamle prosjekter.
 
En annen grunn er at jeg strikker mest her:
 
 
Selv om det ofte kan være mange ledige seter på bussen er det fort at jeg blir sittende slik:
 
 
Ikke mye plass å utfolde seg på.

En annen utfordring er å få strikketøyet ned i veska:

 
Det blir litt voldsomt å gå rundt med en egen bag for strikkinga.
På en annen side kanskje jeg ville sett litt sporty ut hvis jeg løp rundt med en treningsbag, man ser jo ikke utenpå at det er strikking nedi. :-)

Kommentarer

  1. Fin farge! Jeg strikker bare luer og halser på liten rundpinne på t-banen. Alt annet blir bare tull...

    SvarSlett
  2. Kjenner problemet! Jeg må alltid ha et " veskestrukketøy" og da blir det stadig nye prosjekter.

    SvarSlett
    Svar
    1. "Veskestrikketøy "eller var det sukkertøy😄

      Slett
  3. Jeg har eget veskestrikketøy :-) Må være lite og enkelt å strikke - ikke for mye mønster og dill dall.

    SvarSlett
  4. Du skulle heklet/stikket deg en veske til strikke / hekletøy! Tusen takk for tips om montering av hekleteppe - da skal jeg komme i gang også med teppet som har ligget i 4 år - og som datteren skal få med seg når hun flytter i juni :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg