Lívsmynd



Pinneguri er så flink til å finne fine strikkevideoer på nettet.
Dette er min absolutte favoritt, jeg elsker musikken og videoen er en fryd å se på for oss strikkegærne. Det klør i fingrene etter å strikke gensere, ikke at det kommer til å skje, men jeg kan jo se på og planlegge.

En litt jalla oversettelse av sangen (deriblant google translate i flere omganger) så synger de noe slik som dette:

Men jeg er ung og fortsatt i god stand. Jeg trenger ikke en fødselsattest for å bevise det. Jeg husker ikke at jeg ble døpt, eller mine første år. Nå er jeg voksen nok til å forstå hva og hvorfor. Jeg vil elske, jeg vil synge, jeg ønsker å omfavne kjærligheten, jeg ønsker å oppsøke de stedene hvor finner jeg sannheten.


Livet er mitt kunstverk, jeg maler hver dag; selv om jeg blir hundre år, vil det ikke bli ferdig. Mitt håp er at mitt maleri får en mild skygge, da folket i verden skaffe seg frihet. Jeg vil elske, jeg vil leve, jeg vil synge en sang om fred sammen med så mange mennesker, som alltid ønsker det .... Hvem ønsker å gråte, ønsker å le, ønsker fred for verden, og i tillit av hverandre, og lærer mye av livet.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg