Påske med Marion R Design


Årets påske tilbringes i Trøndelag og da fikk jeg endelig ut fingeren og benyttet anledningen til å møte Marion som driver Marion R Design.
Marion er en av mange flotte strikkedamer jeg har blitt kjent med gjennom sosiale medier. Hun er dama bak de populære #SoMe-luene eller twitterluene som de også kalles.
Vi møttes på Ørens Meieri på Verdal, et koselig sted med veldig god lokal mat (verdt å teste ut for dere som bor i nabolaget, jeg var der kvelden før også og spiste middag).

Timene går fort når man møter folk man kan diskutere strikking med, og etter å ha fulgt Marion i flere år på twitter og blogg så "kjenner" jeg jo henne litt fra før av.

Snille Marion hadde med gave til meg, jeg fikk en garnpakke til den nye påskelua hennes, så ja jeg vet hva jeg skal legge opp til i kveld. (Det er jo en grunn til at jeg har med meg det viktigste av pinner og kroker på tur - alltid beredt for nye prosjekter!)

Nei, vi hadde ikke avtalt antrekk på forhånd.

Ønsker alle en riktig god påske!

Kommentarer

  1. Flotte jakker dere har :) God påske hilsen Beth

    SvarSlett
  2. Så flotte damer i flotte jakker :)

    God påske

    SvarSlett
  3. Så gøy å treffe ei du har fulgt i mange år, man føler nesten at man kjenner hverandre :)
    Herlig med gave, lus blir sikkert knall fin.
    Fin påske til deg og dine :)

    SvarSlett
  4. Så herlig påskestrikk, jeg sitter også å strikker på lue fra MarionR:) Fine gensere dere har på dere!

    SvarSlett
  5. Så koselig med strikkedame-treff! :-) Og så flotte dere er i sinnasaujakkene!! :-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hilsninger. Påsken var strålende!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg