Bildebonanza Påskelue

 
Jeg har faktisk et ordentlig avansert kamera. Jeg kan derimot ikke å bruke det på annet enn autoinnstilling. Målet er å lære meg å bruke det slik at jeg tar flere bilder med kameraet og færre med mobilen, men ting tar tid, har stadig noe strikking som prioriteres først.
Ihvertfall, jeg fikk knipset en del i påska, på auto selvsagt, derfor et bilderas uten like:
 







Lei?
Fullt forståelig ;-)
Men jeg har tross alt begrenset meg til halvparten av bildene altså.

Lua er Påskelue av MarionR Design.
Morsom, enkel og rask lue å strikke. Garnet er Indiecita, alpakka, et nytt bekjentskap for meg, men det blir definitivt ikke siste.

Kommentarer

  1. Så fin den ble!

    Denne dama har lært meg alt jeg kan om foto (nå høres du ut som jeg kan veldig mye, men det er vel heller motsatt): http://nancyvnjourney.blogspot.no/p/photography-101.html

    Les The exposure triangle, så får du en grei innføring i noen av de viktigste tingene man må kunne for å gå vekk fra auto :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, dette skal jeg sjekke ut!

      Slett
  2. Den ble kjempefin som rullelue, og den vakre modellen kledde den godt!

    Ha en strålende dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Lekker lue i nydelige farger! Nå ble jeg veldig nysgjerrig på det garnet som jeg heller ikke har prøvd :-)

    SvarSlett
  4. Herlig påskelue - og kjente meg VELDIG igjen ang det å ha et avansert kamera. Mitt står også på auto hele tida ;)

    Ha en strålende søndag videre. Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  5. Fin! Jeg også er litt hektet på bilder, men har faktisk som mål å ta flere bilder med mobilen (for å enklere legge det ut på FB - moren min har etterspurt litt bilder ;) )

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelige kommetarer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg