Glitrende lue


Gjorde et forsøk på å strikke med lue igjen.
Falt fullstendig for Alfa med glitter på salg, usikker på om det var glitteret eller salget som var utslagsgivende.

Ikke helt enkelt å se glitteret på bilder da.

 
Nå klør jo jeg av det meste da, og om jeg kan tålerere Alfa i lue hjelper det ikke  akkurat med glitter, det stikker.
Men da ble det lue på søstra mi istedet.
Har igjen noen flere nøster med glitter i (det var jo salg, måtte jo hamstre), men da tror jeg at jeg skal bruke garn uten glitter i vrangborden.
 

Kommentarer

  1. Veldig flott lue. Glitter er kjekt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Flott lue. Garnet er fint ,har strikket av det selv. Glitteret syns bedre i virkeligheten enn på bilde.

    SvarSlett
  3. Fin lue, da ble det ei heldig søster!

    SvarSlett
  4. Fin lue til søstra di! Kjekt å kunne glitre litt innimellom! Jeg har også strikket av Alfa med glitter; den gang ble det et par brune, glitrende Bellavotter.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg